יו"ר ועד העובדים אישר: השביתה תואמה עם לשכת רה"מ

אתר קול חי No Comments on יו"ר ועד העובדים אישר: השביתה תואמה עם לשכת רה"מ

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן אישר כי השביתה עליה הכריזה ההסתדרות, תואמה עם לשכת רה"מ

Pinchas Idan, chairman of the Israel Airports Authority workers committee. December 10, 2014. Photo by Moshe Shai/FLASH90 *** Local Caption *** ôðçñ òéãï éåùá øàù åòã äòåáãéí ùì øùåú ùãåú äúòåôä צילום: Moshe Shai/FLASH90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה וחבר מרכז הליכוד, פנחס עידן אישר היום (חמישי), כי השביתה עליה הכריזה ההסתדרות בתחילת השבוע במטרה להפעיל לחץ על הממשלה לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית, סוכמה מבעוד מועד עם לשכת ראש הממשלה נתניהו.

עידן אמר בשיחה עם העיתון 'ישראל היום', כי יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הורה לו להכריז על שביתה של שעה ולאחר מכן נתניהו כבר יודיע על עצירת החקיקה. עוד טען, כי בר דוד אמר ש"הכול מסוכם עם מי שצריך להיות מסוכם".

אתמול פורסם ב'כאן חדשות', כי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו עמדה בקשר עם גורמים בהסתדרות במטרה להפעיל לחץ על הממשלה להודיע על עצירת החקיקה.

בתוך כך, למעלה מ-2000 מתפקדי מפלגת הליכוד, חתמו אתמול (רביעי) על עתירה לבית הדין של התנועה להדחתו של עידן מחברותו בתנועת הליכוד, על רקע השביתה עליה הכריז.

בין היתר נכתב בעתירה נגד עידן: "אין ולא יכולה להיות מחלוקת כי בעשותו זאת, סייע המשיב באופן חריג ובלתי הפיך למפלגות השמאל המתחרות לליכוד, עד כדי עצירת הרפורמה המשפטית החשובה וכפסע מהפלת ממשלת הימין בראשות הליכוד".

בשיחה עם כאן חדשות הודה עידן כי השביתה שהוכרזה על ידו לא הייתה חוקית, אך הוא "היה חייב לכבד את יו"ר ההסתדרות". לדבריו היא תוכננה לשעה עד שעה וחצי בלבד והתארכה בשל העיכוב בהודעת הליכוד על עצירת החקיקה.



0 תגובות